Dobrý den,
mám rok výroby 2008, najeto 150tis, je tam motor D4204T (PSA), filtr pevných částic vyměněný za nový (neoriginál a univerzál, ale bohužel už jsem to tak koupila), jezdím dlouhé i krátké trasy a olej neustále přibývá. Na první pohled je to naftou, protože voda neschází. Čím vším jiným by to ještě mohlo krom DPF být a kolik si mám nachystat peněz? V autech se nevyznám, tak doufám, že se nikdo nebude zlobit, že jsem sem napsala, kdyžtak mě smažte
Oleje přibývá na měrce tak 1cm za 1000km, servisuju v autorizovaném v ČB, ale jen chvíli. Auto mám od listopadu, předtím první majitel v Něm. V servisu mi poprvé řekli, že nebylo v palub. počítači zaneseno, že je filtr měněný a že to tam nahráli a mělo by to být ok. Nebylo. Podruhé jiný servisák se divil, proč ten filtr vůbec kdo měnil a zmínil se i o čerpadle a vstřicích a že se to musí poslat na testy atd.
Zajímá mě, jestli u téhle motorizace třeba dochází k nějaké typické vadě, jestli to není častější, jestli se s tím někdo setkal už... Když je DPF vyměněný a je to tam nahráno a diagnostika prý nic nehlásila ani u vstřiků...? Jak by to řešil zkušený uživatel?
Předem díky za info