www.svedsketanky.cz http://vkwww.svedsketanky.cz/diskuse/ |
|
Kovove ciastocky v palivovom filtri - V50 2.0d http://vkwww.svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=37&t=1191 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | hazometer [ čtv 27. led 2011 17:29:50 ] |
Předmět příspěvku: | Kovove ciastocky v palivovom filtri - V50 2.0d |
zdar. mam 2.0d, 2004/2005, 180.000km, no a chlap, co mi to servisoval, zistil pri vymene palivoveho filtra, ze v nom boli kovove ciastocky. jeho rada bola, ze najlepsie je zbavit sa auta, pretoze oprava moze byt draha (v pripade vymeny celeho palivoveho systemu) vraj sa stretol s podobnym pripadom, ked mal u seba v servise ford smax. mate s takymto niecim skusenosti? co to moze sposobovat? prip. mali by ste nejake podnety na blizsiu diagnostiku a pripadne co taka vymena systemu / oprava moze stat na slovensku (v cechcach)? zijem v irsku, rad by som porovnal naklady. dakujem moc krat. m |
Autor: | Návštěvník [ čtv 27. led 2011 21:29:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kovove ciastocky v palivovom filtri |
Ja som mal ten isty problem. Vysledok .. auto po vymene palivoveho filtra nastartovalo na chvilu a kvoli nizkemu tlaku mu uz riadiaca jednotka nastartovat nedovolila. Nakoniec zistili ze odislo cerpadlo z ktoreho boli tie piliny a vstreky, ktore sa zaniesli pilinami. Nakoniec vymena s precistenim palivovej sustavy vysla na necelych 3000Eur. Bola v tom zaratana aj servisna prehliadka (vymena oleja, naplni, filtrov, atd.). Problem bol v tom, ze dovtedy to auto nejavilo ziadne znamky toho, ze je vysokotlake cerpadlo v haji. Ani zly start, ani dym z vyfuku, vykon malo krasny a spotreba sa drzala na tych cca5.8L aj menej. Po vymene (dali tam vstreky s presnostou 4 boli 5) to auto ide taktiez v pohode az na to ze spotreba, dufam ze len kvoli zime, neklesla pod 6.3L. Takze hlavne uz v zivote nenavstivim ten servis aj ked VW nam dovtedy servisovali v pohode (zasa na Polo 1.2 40kw nie je co pokazit ) |
Autor: | martinopel [ čtv 27. led 2011 22:57:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kovove ciastocky v palivovom filtri |
Autor: | hazometer [ čtv 27. led 2011 23:19:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kovove ciastocky v palivovom filtri |
1. nestaci vymenit cerpadlo? ten servisak avizoval, ze tie piliny pochadzaju pravdepodobne z cerpadla. 2. dalsia poznamka servisaka bola (nie je to znackovy servis), ze ak by menil celu palivovu sustavu, musi vymenit aj ''timing belt'' (rozvodovy remen?), pretoze pravdepodobne ho bude musiet pri vymene pal. sustavy dat dole a ze potom uz by sa nemal znova pouzivat, ak ho raz da prec. je to mozne? vdaka |
Autor: | karelvolvo [ čtv 27. led 2011 23:33:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kovove ciastocky v palivovom filtri |
Vyměnit filtr a jezdit pokud do toho budeš strkat nos tak to bude stát prachy až to klekne tak to klekne. Filtr je tam od toho aby nečistoty zachycoval a nafta jde napřed do něj pak čerpadlo pak vstřiky prostě to neřeš a jezdi. Hlavně ten filtr ať mění někdo kdo to zná a ať to netrápí bez nafty u této řady aut to není jen tak přehodit |
Autor: | martinopel [ pát 28. led 2011 6:47:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kovove ciastocky v palivovom filtri |
Autor: | wrbics [ pát 28. led 2011 7:05:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kovove ciastocky v palivovom filtri |
Musel jsi to někde natankovat !!! V50 nemá podávací čerpadlo v nádrži ! Pokud byly piliny pouze ve filtru a nedostaly se dál , není co řešit ! Jak píšou kluci vůbec bych se v tom zbytečně nerýpal , jedině za nějaký km zkontroloval filtr zda tam opět něco není a v jakém množství ?? Maximalně bych sundal jenom nádrž a vyčistil jí ! A bacha na správný postup odvzdušňování |
Autor: | Johnny [ sob 29. led 2011 12:39:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kovove ciastocky v palivovom filtri - V50 2.0d |
To nie je z tankovania Presne toto iste mi povedal (aj ukazal) servisak pri poslednej vymene (filtre, olej, rozvody). Boli to velmi jemne kovove ciastocky dobre viditelne iba proti slnku. Povedal ze by sa musela vycistit cela palivova sustava (vratane nadrze ...). Ostali sme pri vymene palivoveho filtra, ktory mi doporucil menit vzdy s olejom a ostatnymi filtrami. Zatial to jazdi, start, vykon a spotreba v normale. Pokial to neklakne nebudem do toho rypat Mozno problem modelovej rady V50, kamarat mal presne to iste na 2004 |
Autor: | hazometer [ sob 29. led 2011 13:59:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kovove ciastocky v palivovom filtri - V50 2.0d |
Autor: | wrbics [ sob 29. led 2011 14:02:12 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Kovove ciastocky v palivovom filtri - V50 2.0d | ||
Špatnou naftou to teda nebude , z toho teda vyplívá , že se přidírá nebo někdy přidřelo sací čerpadlo v čerpadle při užití nekvalitní nafty , nebo tím , že to někdy někdo dlouho trápil na sucho při odvzdušňování ( protože nevěděl správný postup - což bych tipoval ) a nebo taky tím , že prostě ty čerpadla jsou dělány na chvilku , tak jak vše dnes Tím pádem bych to nechal , měnil častěji palivový filtr a čekal . Pokud částečky začnou mizet , bylo to krátké přidření čerpadla , pokud budou stále nebo i přibývat tak se pořád přidírá - ale to už je i otázka jak dlouho to vydrží vstřiky ??? je to popsané , a kouknu po palivovce nebo to budu muset namalovat EDIT : je malá ukázka motoru , jak co funguje a je tam i palivovka A nějaký popisek motoru :
|
Autor: | Dekky [ sob 29. led 2011 22:08:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kovove ciastocky v palivovom filtri - V50 2.0d |
Autor: | wrbics [ ned 30. led 2011 10:05:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kovove ciastocky v palivovom filtri - V50 2.0d |
Autor: | Johnny [ ned 30. led 2011 22:08:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kovove ciastocky v palivovom filtri - V50 2.0d |
Ok, a co aditiva Viaceri servisaci doporucuju davat do nafty aditiva, ci uz Castrol TDA alebo ine ... a nie len v zime. Malo by to lepsie premazat palivovu sustavu, nafta u nas predsa len nema tu kvalitu a kedze nasi milacikovia pochadzaju vecsinou z D a okolia, a maju uz co-to za sebou, neviem ci im doprajeme dostatok komfortu ako mali pred tym ... |
Autor: | wrbics [ pon 31. led 2011 6:58:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kovove ciastocky v palivovom filtri - V50 2.0d |
Aditiva bych doporučoval . No , ale naše nafta není zase tak špatna , ropa pochází vesměs z Ruska, která je více sirnatá , tudíž lepe maže , Deanoli mě když tak opraví Horší je , s čím je pak třeba smíchávána |
Autor: | hazometer [ pon 31. led 2011 16:51:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kovove ciastocky v palivovom filtri - V50 2.0d |
ok, takze s tymi kovovymi pilinami vo filtri to asi nie je az take tragicke, ako som si na zaciatku myslel. a teda aj s naslednou vymenou celeho systemu. obcas po nastartovani v poslednom case pocujem taky zvuk, ako ked nieco otacajuce sa derie o nieco ine. mozno je to prave to cerpadlo. ..spominate odvzdusnenie pri vymene palivoveho filtra. ak to servisak neodvzdusni, udeje sa tak potom dodatocne automaticky? alebo to je pretrvavajuci problem? este raz vam vdaka |
Autor: | wrbics [ pon 31. led 2011 17:21:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kovove ciastocky v palivovom filtri - V50 2.0d |
pokud by po výměně pal.fitru neodvzdušnil , tak Ti to chcipne . Pokud by odvzdusnil "trošku blbě" tak to bude během chvilky v poho . Jak to čerpadlo jednou nasaje tak si drží už sloupec , malé bublinky to zvladne , velké už ne |
Autor: | Ortový [ stř 23. úno 2011 17:27:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kovove ciastocky v palivovom filtri - V50 2.0d |
ahojte,chcem sa len opýtať wrbicsa,či náhodou nemá také také pekné obrázky aj o D5,pls.... |
Autor: | Peťo [ stř 23. úno 2011 23:48:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kovove ciastocky v palivovom filtri - V50 2.0d |
Autor: | wrbics [ čtv 24. úno 2011 7:14:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kovove ciastocky v palivovom filtri - V50 2.0d |
Ortový : jjj , mám to z VA , daš tisk do pdf a je to A tu animaci motoru jsem našel kdysy na netu , už ani nevím kde |
Autor: | southpark [ ned 20. bře 2011 23:33:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kovove ciastocky v palivovom filtri - V50 2.0d |
Tak ja som mal ped tyzdnom podobny problem. Zacalo to pilinkami vo filtri, ktory som dal pozriet kvoli chybe na diagnostike (vysoke napatie na regulatore tlaku paliva). Pokracovalo to rozobratim palivovej sustavy, vymena cerpadla za repasovany kus, vsetky 4 vstrekovace tiez, vycistenie palivovej sustavy vratane nadrze, vymena palivoveho filtra. Vsetko vratane vymeny brzdovej kvapaliny, palivoveho filtra, motoroveho oleja a olejoveho filtra vyslo na 1600€. Keby boli vsetky suciastky origos tak to vyjde skoro 3000€. Uvidim ako to pojde dalej. Cele to zacalo problemom so startovanim za studena aj za tepla. Studeny start trval skoro pol minuty, akoby problem s dodavkou nafty. Teply start siel hned na prvy krat, no ked motor naskocil, siel na nejakych 450 otacok/min a nedal sa ani pridat plyn, potom to zdochlo. Druhy nasledny start uz siel v pohode. Skumal som kde moze byt zrada, ci EGR ventil, ci skrtiaca klapka no nikde nic nehlasilo pri diagnostike. Mam sice Volvo S40 ale to ma totozny motor aj vsetko ostatne ako V50... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |