Mno kedze som si objednaval pred mesiacom HID sadu H7 5000K (normalna velkost ballastu) spolu s warning cancelermi a jeden den po namontovani sa mi odpalil jeden ballast, poslal som ten ballast a pre istotu aj obidva warning cancelery na reklamaciu a teraz cakam na vyjadrenie... Kupoval som to cez
http://www.gsmalarm.sk (firma dataguard) ako ostatni, kedze to vsetkym funguje a nemali s nimi problemy. Som asi jediny komu sa nieco pokakalo
Dal som tam naspat halogeny. Najviac ma stve, ze som tie xenony ani nevyskusal po tme.
Reklamaciu som poslal 21.4.2011 prvou triedou cize na druhy den to malo byt v Blave. Kazdy tyzden ich tam otravujem a stale mi hlasia, ze je to nevybavene a acakaju na vyjadrenie reklamacneho technika. Bud cakaju na 30-ty den a vtedy mi to poslu opravene alebo vymenene alebo ma chcu natahovat, jednoznacne mam z nich nervy na dranc. Chybu som spravil aj ja lebo som tam neposlal celu sadu aku mi poslali ale len diely ktore su s najvacsou pravdepodobnostou pricinou nefunkcnosti jedneho svetla. To, ze mam poslat iba nefunkcnu vec mi poradila/doporucila zenska z tej firmy. Mal som uviest do poziadavky, ze chcem tie veci vymenit za funkcne aby som necakal tak dlho, clovek sa uci a robi chyby. Ak to nepojde po dobrom obratim sa na statne organy pre ochranu spotrebitela. Toz moja skusenost s
http://www.gsmalarm.skMal som uz aj pripraveny fotonavod ako som to montoval, mam aj fotky ako to svieti cez den ale este som chcel dorazit modre prstence na parabolach a dat to sem ako navod. Momentalne som ale bez kompletnej hid sady a stale cakaaaaam.
Mate s tou strankou niekto nejake skusenosti co sa tyka reklamacii? Dik